2011. január 5., szerda

Álom

Meg amit álmodtam...
Hú. Úgy kezdődött, hogy itthonról indultam az EU.parkba. Megláttam, hogy követ egy srác, akit metro-osztásról ismerek, ezért felgyorsítottam*, hogy ne érjen utol. De utolért, és már nem is bántam, mert összeakadtunk két idegen idős férfival. Akik jól belénk kötöttek. Iszonyú mérges voltam, mert nem volt nálam a Bence ajándéka, hiszen "nappal mi bajom történne"... Ez után arra emlékszem, hogy ugyan ott állok, már egyedül, és nálam van AZ is, használom, de elfutni nem tudok.
Valahogy mégis elhagytam őket, rohantam hazafelé, amikor is, a járdán lévő kunyhóból kilépett egy tök szép csaj, és azt kérdezte, hogy ugye tudom, hogy ő micsoda???? :D:D:D:D (egy vámpír volt :D:D) és hogy szépen menjek be vele a házába. Bementem... Azt nem írom le, hogy mit akart velem csinálni, a lényeg, hogy iszonyúan féltem. Hirtelen egy egyetemi előadó lett a házába, több "foglya" is előkerült, a csaj meg elkezdett nekünk vetíteni vászonra egy filmet. Valahogy mi is belekerültünk a moziba, egy sárga mezőn jártunk, romos házzal, valakivel összevesztem........ :D:D Végig azt mondogattam, hogy ha ezt a Bencének elmesélem, nem fogja elhinni XDXD hogy mi történt velem. Megváltás volt felébredni...... de attól a nőtöl úgy féltem......fekete haja volt, éles foga nekem meg hiba volt megnéznem a HP7 2/1-et..... :D:D
*-tudod, mint vasárnap, a mise után... akkor sem jött be. :(:D:D

Erről ennyit. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)