2011. február 10., csütörtök

Tegnap, ma, holnapután

Most készül egy újabb nagy gobelin-kép, a végső hajrába érkeztem, szerintem a héten befejezem, bekereteztetem, és aztán gőzerővel csinálom a félbehagyott kispárnát. :)
Kép coming soon.
Ma... Húha, úgy várom! Találkozok Liliveeeeeel!!! :):) Most jött vissza Manchester-ből, nagyon érdekel, hogy milyen volt. Olyan szerencsés, hogy ennyi szép helyre elmehet...:):)
Szombaton pedig... Gyöngyfűző-tanfolyamra megyek! :) Kriszta fogja tartani, tőle vettem egy iszonyúan szép háromszög medált. Rivoli foglalását és a gyöngyhorgolást fogja megmutatni. :)
Hiába kaptam könyvet, meg találtam millió leírást arról, hogy hogyan kell foglalni, nem megy... :S:S Pedig képekről szoktam tudni, lásd lejjebb a képeket... :) Szóval ezért örülök külön ennek a lehetőségnek.
Mi van még...
Ja, igen. Gipszmaszkokat fogunk csinálni-festeni a közibálra, ahhoz is kell ma vásárolnom... és szerettem volna X-szemes újságot is venni... meg gyöngyöket gyöngysorhoz... képkeretezés... tanfolyam... február 10... jöhetne már az az ösztöndíj... :S:S

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)