2011. április 1., péntek

Citrom-fokhagyma koktél Tiffanyldától

Bocsánat, hogy "elloptam", de nekem úgy tetszik! :D:D



Végy 30 gerezd tisztított fokhagymát, 5 citromot - én 1 napig egészben áztatom, jól lekefélem -, vágd apróra mindenestül és az egészet, a fokhagymával és egy liter vízzel turmixold össze alaposan! Tedd fel egyet rottyanni - ne forrjon!!! -, majd némi állás után szűrd le! Üvegbe töltve - nem műanyagba - tedd a hűtőbe és reggelente éhgyomorra egy kupicával hajts le belőle! Nem leszel tőle büdös, böfizni sem fogsz, sőt, 2 nap után úgy megkedveled, hogy este is iszol belőle!:)))
Természetesen ízlés kérdése...Én szeretem, mert üdít a citrom és elnyomja a fokhagyma kellemetlen szagát! Próbáld ki! Egészségedre!!!:)

1 megjegyzés:

  1. Ez egyébként mit jelent? Mire mondod? A hagymára?
    "én 1 napig egészben áztatom, jól lekefélem -"

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy leírod! :)