2011. október 3., hétfő

Büszkeség és egy kis...

Nagyon büszke vagyok Zsuzsira!!!!! A Nyugatiban szokott újságot osztani-velem. :)) És annyira jól csinálja, annyira szeretik az emberek, hogy ma megjelent egy Őt hiányoló olvasói levél az újságban. (Olvassátok el! ;))
Szóval annyi a történet, hogy osztott ott úgy 1-1,5 évig (?), mással is, velem is, megint mással, megint velem. És nagyon kedvesen köszön mindenkinek, mosolyog, beszédes, csupaszív, annyira rendes!! Az emberek megszerették, és amikor aug.-ban elment mást dolgozni, keresték... És most visszajött. Éljeeeen!!!!
Hát... vaciláltam, hogy leírjam-e, de sztem senkinek nem lesz belőle baja, meg számomra volt érdekes, hogy  ***  ezt majd akkor, ha az igazat fogom tudni.
Én azonban örülök, hogy újra itt van (bár én a héten Aranyon vacogok... :S brr), és majd jól kikérdezem arról, hogy pontosan mi is történt. Remélem, jövő héten visszamehetek...
----

Úgy láttam, hogy kaptam egy dííííjat!!! Úúúúú, annyira jó!!!!! Még holnap örömködök egy bejegyzést, és kommentet is írok majd, annyira jól esnek a dicsérő szavak a párnához!!!! Köszönök mindent!!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)