2011. november 9., szerda

Három örömöm

Az egyik, hogy a kommentemet a sulis gépek sem jelenítik meg, de párszor megköszöntem Jucee és Éva elismerését, köszi lányok, nagyon jól esnek a szavaitok!!! :)) És Jucee-hoz írtam volna, hogy nem ismertem még annak a medálnak a mintáját, amit most készített, de nagyon szép, a színe meg pláne, imádom azt az arany-barna csillogást! Jó választás volt! :)
A második, hogy elkészült még egy karkötő, és olyan-de olyan jó lett... Barátnő szülinapjára lett ajándék, be vagyok zsongva, hogy fog-e neki tetszeni. :) Kicsit kezdek belefáradni a mintába, majd bogyók jönnek újra.
És a harmadik, hogy Katha játékán én lettem az egyik nyertes!!!!!! Tök jó fej, hogy nem dobta vissza egyikünk cetlijét (csak 1 nyertes lett volna), és mindketten kapunk valamit... fonalat, anyagot, még nemtudom mit... Nagyon várom, és úgy örülök!!!! Köszönöm a lehetőséget!!!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)