2012. február 8., szerda

Végre van időm

Blogolni, ezért ma három bejegyzés is érkezik.

Hétfőn reggel nagy örömmel indultam dolgozni. Kicsit késett az újság, várni kellett. Minden rendben volt, egyszer csak bluuuummm... egy soha-nem-érzett fájdalom hasított a gyomromba-és ott is maradt. Nem múlt el, egyre erősödött, haza is jöttem, de már a metróhoz lehívtam Apát, nem tudtam volna egyedül hazamenni. Azt hittem, sosem múlik el. Aztán jobb lett. Jött és elment. Egyszer fájt már így, október körül, és most, de ez egyre jobban erősödött, féltem, hogy nem érek haza :( Elmentem orvoshoz, mondtam neki a panaszt, szerinte egy gyors vírus lehetett. Máskor is számíthatok rá?? :(:S
Ferike ment korizni a Balatonra, én lemondtam a munka miatt. A munkából hazajöttem, kedden sem mentem. Se kori, se egészség, se fizetés :( Éljen. :((((

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)