2012. március 15., csütörtök

Egy gombóc Esti mese

Ez készült belőle. :))) Aaaaaannyyyira fantasztikus!!!! bújós-puha-selymes-édes fonal ez a Barkaság, imádom!!!!! Egy adag fonal, már csinálom a másodikkal, talán még így is kevés lesz. Ha veszek hozzá... vagy maradok a fehérnél, vagy valami világos színt csinálok a szélére. Még nem tudom. :)

Egyenlőre úgy néz ki, mint a tejberizs. Vannak benne "csúnyasági" hibák, de odavagyok, hogy sikerül, és hogy egy ruhát-kiegészítőt alkotok.

Amikor letöltöttem a mintát, azt hittem, hogy menni fog magamtól is az angoltudásommal. Aztán jobban megnéztem... és rájöttem, hogy nem. Rátaláltam Mrs. Yarnart blogjára, aki már rengetegszer meghorgolta az Elise-t, és megkérdeztem, hogy megvan-e neki magyarul a minta. Angoltanár, így egyből tudja horgolni, de mondta, hogy lefordítja nekem. Hát meglepődtem, megörültem... Aztán, mikor elküldte a teljes mintát teljesen érthetőn és fullextrásan... nem hittem a szememnek!!! Kedves Éva, nagyon-nagyon köszönöm!!!!!!!!!
Olyan jóóóóóóó!!!!! :)))

(A képek nagyon csúnyák, bocsánat)


2 megjegyzés:

  1. Szerintem gyönyörű! Minden elismerésem a Tiéd, hogy ezt el tudod készíteni. Én sosem tudtam megtanulni a horgolást (csak gyönggyel)!
    De jó, hogy visszatért az alkotókedved:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szívesen :) természetesen máskor is. küldheted a következőt! ez a fehér nagyon szép lett! ha van benne hiba, nem baj, viselés közben úgysem látni.

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy leírod! :)