2013. április 23., kedd

Bors GasztroBár

Egy új bejegyzés egy új témában: kulináris kiruccanások. Épp a Kazinczy utcában: Bors GasztroBár.
9 hónapja nyitották a helyet olyan chéfek, akik dolgoztak már mindenfelé, errearra és ittottamott, de amitől különleges a hely, hogy Michelin-csillagos éttermeket is megjártak, majd ezek után nyitották meg a saját helyüket.

Egy hete jártam ott, és elbűvölt! Maga a hely kicsi, pár bárszékre lehet leülni, de elvitelre is lehet kérni az ételeket, úgyhogy nem probléma. :)


A lényeg: a LEVES! A leves, ami ... nagyon nagy hatással volt rám. Szeretem a leveseket, de ez... Fantasztikusan finomak! Különlegesek, jóízűek, frissek... Kóstoltam zellerlevest -persze már elfelejtettem az extra hozzávalót- kolbásszal, kókuszos banános levest (ez inkább egy banánturmixra emlékeztetett), ettem már vadgombás malacragulevest lime-mal, de a kedvencem, a fő levesük: Kókuszos-chilis burgonyakrémleves. Ezt mindenkinek ki kell próbálnia... Ráadásul ez az első hely, ami kedvet csinált a gyümölcsleveshez, szerintem majd azt is kipróbálom. (Azok nem a kedvenceim.)


Próbáltam már a Tajgetosz szendvicsüket, a gombás-csirkés-parajos-mandulás pennét, és a  Mr.Tony Montanát! "Zöldfűszeres paradicsomkrém, konfitált csirkemáj, pirított kolbász és rukkola szolgáltatja az ízorgiát, mindez egy ropogósra sütött baguette-ben lapulva..." -nálam ötpontos!


Végre egy hely, ahol nem a palackos üdítők várnak, hanem a házi, szintén kreatívan vegyített szörpök, gyümölcslék.


Az áraik is barátságosak, ezt a helyet mindenkinek ki kell próbálnia egyszer!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)