2013. szeptember 4., szerda

Rádiókabaré

Tegnap este Kabaré felvételre mentünk. Apa ezt kapta szülinapjára. :)
Én már voltam egyszer Dumaszínházban (KAP-Bődöcs esten), és nagyon élveztem, szóval kíváncsian vártam ezt a fajta stand-up-ot is.

A műsorvezető Hadházi László volt, ő beszélt a legtöbbet, körülbelül 10-en léptek még fel rajta kívül. Mi szoktuk hallgatni ezt a műsort, jó volt végre arcokat, termet, környezetet is társítani a programhoz.

A legjobban Hadházi, Kovács András Péter, Orosz György, és az előadás végén fellépő hölgy humorista tetszettek, KAP egy remek darabot is írt, ezen és Orosz előadásán nevettem a legtöbbet. :) Szerintem csak egy gyengébb pontja volt a műsornak, kíváncsian várom majd, mi lesz benne a rádióban, és mit vágtak ki.

Az előadás két részes volt, 3 órás, a Honvéd Kulturális Központban volt a felvétel, jegyet venni pedig ott a jegyirodában lehet, vagy az interneten. A Kossuth Rádió honlapján minden részlet megtalálható. Mi nagyon jól éreztük magunkat, másnak is ajánlom!



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)