2013. november 10., vasárnap

Döntés

Be kellett vallanom az igazat magamnak. Nem megy a horgolás, nem tetszik a minta, a fonal, lassú, unom, nem jó. Aztán második körben árnyaltabban fogalmaztam: ehhez a mintához ez a fonal nem tetszik. Túl vékony. Visszafejtettem... az addigi... Dahlia shawl-t. Rengeteg fonal lett. Aztán, hogy mégis legyen belőle valami, elkezdtem egy Elise kendőt. A 4. sornál azt is letettem. Egyszerűen ez a vékonyság nekem nem való. Még a vattacukor oké, az nagyon tetszik, de a többi, a szitakötő pl. már nem.
Úgyhogy a Dahlia-shawl-t majd máskor és másból készítem el, a fonallal meg nem tudom, mi legyen. :(

4 megjegyzés:

  1. Esetleg összefogva egy másik fonallal...? Az nagyon szép eredményt tud adni.

    VálaszTörlés
  2. Ez érdekes, jó ötlet! :) Köszi!!!

    VálaszTörlés
  3. Az nekem nem annyira tetszik. Meg itt a vékonyságával van a baj, nem tudok ilyen vékonyat használni. De köszönöm! :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy leírod! :)