2014. április 1., kedd

Kötött szoknyák

Nagyon szeretem a szoknyákat. A hosszút és a rövidet. (Azért térdig mindig érjen nálam... :) ) A fodrosat és az egyenest, a gyapjút télire és a pólópamutot nyárra, a lapszoknyát, a világosat és a virágosat, meg a tarkát is, lehet bármilyen, nekem tetszik.
Télen a bélelt szövet a jó, de itt a jó idő, lehet hordani a vékonyabb szoknyákat!

A kedvenc kötött szoknyáim a Ravelry-ről.

Sidewinder by Susan Dittrich

Tökéletes, úgy ahogy van.


Jöhetnek a hosszú szoknyák is, bár ez olyan mennyiségű fonalat igényel, hogy szerintem a rövidebb jobban megéri.


Végre egy minta, amihez a színátmenetes fonal illik igazán! Ezt a szoknyát már láttam elkészítve is (zoknifonalból), szóval abszolút megcsinálható és tényleg nagyon jól néz ki! Én egy kicsit hosszabbra kötném.
Lanesplitter skirt



A végére hagytam a kedvencemet. Hihetetlenül nőies az oldalán a virágminta. Minden színből el tudom képzelni...
Soft linen single gore skirt



Azért néha jól esik levenni a magassarkú cipőt, és farmerba, sportcipőbe bújni...


De erről egy kicsit később. :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)