2010. október 22., péntek

Csütörtök

Mi tagadás, a tegnapi napom nem lesz a kedvencem... Maximum az este fél 9-től éjfélig tartó része.:):)
Reggel nagyon rossz hasfájásra ébredtem... Tanulnom kellett, de alig tudtam ráfigyelni a diákra... Nagy volt a kísértés, hogy végelgyengülést jelentve ne menjek be zht írni, de a józan ész, és még valami meggyőzött, hogy mégis...
A diétás ........   olyan közepes lett, de már félek attól, hogy mégsem sikerült. Mert pontlevonás is jár a hibáért, én meg nem voltam biztos a tudásomban...
Utána elmentem könyvtárba, és elkapott az érzés... ami meggyőzött... csak annyi, hogy mennyire jó idejárni, mennyire szeretem a sulit, az épületet, az emlékeket, az embereket... Olyan jóóó!!!
A jog-menedzsment zh laza volt, nemcsak a tanári felügyelet, hanem a kérdések miatt is. Hát nem háborgok ezért...:) A beadandómat leadtam... A segítségért olyan hálás vagyok... (L)
Itthon voltam, átvezettem papírról gépre a tánciskolás cuccokat, aludtam mert nagyon fájt a fejem, szédültem, majd MKK. :):)

Ma reggel... a munka lassan és fázósan telt.
Hát kb. ennyi...
Készülni fog egy újabb piciség, talán ma kész is lesz, olyan iciripiciség:)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)