2010. november 3., szerda

2-3

Na.

Tegnap nagyon nem voltam (gyöngy) virágos kedvemben, szegény Orsi, Bence, Édesapa...
Pedig csak a bolhákból csinálok elefántot. Bár úgy érzem, az élet most valahol máshol van.

Olyan hülyék az emberek... Odaad nekem egy újságot, mert ő már elolvasta. Vagy: nem veszi el azt, amit nyújtunk neki, mert az gyűrött. Továbbá: '-kérek kettőt. még hármat. még kettőt. -Nem kap többet, viszlát!- Még kettőt, és megyek. (kap) na, még kettőt... NEM!!!!!' Élvezi ezt a játékot??????? Tegnap a nyugatinál egy nő, (bár jól látható helyen voltam) odament az újságkötegekhez, kibontott egy új 100-ast, és kivett a közepéről egyet. Az frissebb. Esetleg kevesebb rajta a H1N1 kórokozó. Ma egy Apuka+kisfia ugyan ezt csinálták.
Mások kikapják a kezemből az újságot... mondjuk ez nemgond.
Láttam ma... De már közhely: az ellenőrök a külföldi turistákra utaznak. Viszont ma nem lett belőle kapás, a srác kimagyarázta magát. Utána meg: egy c... nő a kislányával, meg egy kínai csaj... Valahogy összegabalyodtak. Annyit láttam, hogy a ccccc jól nekiment a kis kínainak... meg is ütötte, bár nem találta el.
Bevásároltam, vettem 2 doboz tusfürdőt. Pár nappal később a tesco újságban sokkal olcsóbban láttam őket... Vettem még kéztörlőt is, hát nem másnaptól kapunk kesztyűt-nem leszünk tintásak-?? Tipikusak...:D:D
Most meg... Nagyon örülök, hogy itt van a Nagymamám, de megint: párszor nehéz csöndben tűrni a csipkelődéseit, szóvicceit. Megyek is tanulni! :)
Hétfőn jöttünk haza Gyuláról, fáradt voltam meg éhes, a gyorsétteremben feltankoltam. Majd azért szurkoltam, hogy Bence ne érezze rajtam a szagot... :P:P Úgy éreztem, nagyon nehéz lenne az este, ha szóvátenné, hogy megint ettem. Vagy nem vette észre, vagy tényleg direkt nem szólt, de úgy örültem neki! Ez úton is köszönöm, és továbbra is kerülöm a gyorskajákat! :):) <3
Tegnap... :D:D Olyan vicces volt... Névsort írtunk Járványtanon (13 fő:P), P. türelmetlenül mondta: mi tart ilyen sokáig??- ideges volt. Mikor hozzánk ért a lista, Panni elvette, ráírta magát, tolta nekem. Írom magam, mire becsúszik a képbe egy kéz, matat a papíron, na, gondolom: Ez a tipikus Panni vicc, tipikus hogy ilyet csinálsz :D:D, és megszólaltam, hogy vááárjál már... :D:D:D Akkor tudatosodott bennem, hogy az a Tanár Úr keze, és a neveket számolja... :D:D:D
Jó... ez a helyzetkomikum.:) Nem haragudott, jófej a pasas.
Panncs viszont hazafelé végig ezen röhögött. Én is :):) Jó vele lenni.
Már igazán jó a kedvem :):)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)