2010. november 10., szerda

reggel

Húú, a ma reggel iszonyú volt... :S:D
Kezdődött ott, hogy az újság tök sokat késett. (Ami rossz, mert akkor nem fog elfogyni, és fél 10 ig kell maradnunk.)
Aztán volt bennük szórólap, amitől tök vastag, nehéz, és megfoghatatlan lett, továbbá mindenki elszórta a promóciót. Szedegethettük a szemetet. Bele sem fért a végén a kukába.
Elájult egy csaj a mozgólépcsők mellett... A mi két ellenőrünk rohant oda hozzá segíteni, (ezzel tök nagyot nőttek a szememben!), végül jobban lett, besétált azért a  forgalmi irodába, onnan biztos ment a dolgára. :)
Úgy hallottam, hogy nem járt a 2 es metró a deák-déli között. Rengeteg volt az utas. Volt egy nő, aki berohant az ellenőrök közé... Csak így simán, aztán óriási verekedések, káromkodás, ordítozás árán lejutott a mozgólépcsőre. Nyilván nem volt bérlete-jegye. Kérdezem...: Ha ebben a helyzetben,-ahol a nő volt nemcsak csaló, hanem erőszakos is- az ellenőrök erősebben elkapják, nekimentek volna a nőnek, vajon az utasok, az emberek mit szóltak volna, kinek a pártjára álltak volna? És ha neadjisten' valami baja lett volna a nőnek... Ment volna perelni a brutális ellenőröket???
Aztán jutott még mára más is... A csaj, akivel osztottam, ismerősöm, anyukám tanította. Pár hónapja azt mesélte erről a lányról, hogy megverte az anyját, összetörte a lakást, elköltözött otthonról.(Anya és az ő anyja viszonylag jóban vannak). Most viszont... Olyan szelíd a csaj, hogy én nem tudok róla ilyent feltételezni...
Szóval az történt, hogy jött fel egy lány a mozgólépcsőn, az ellenőrök tárt karokkal várták, hoppá, nincs jegye-bérlete... Mindennapos dolog. Nem is értettem, hogy a párom miért figyeli... Hogy sír a csaj, engedjék már el, segítsenek neki. Mondtam évinek, hogy ne avatkozzon bele, stb. Elmentem a szekrénykulcsokért, visszajövök, hallom, hogy már anyázzák évit az ellenőrök, fenyegetik, minden. MINEK SZÓLT BELE?????
Hát azért, mert a csaj, állítása szerint csak lement meg feljött, nem utazott. De most komolyan... Hogy juthatott le bér-je. nélkül? Egyik ellenőr sem olyan hülye, hogy egy ilyent elhiggyen... A lemenőket szűrő 5 ellenőr biztos nem engedi le csak úgy. Hát mindegy.
Remélem, nem lesz ebből semmi baj.
Bence, emlékszel még, meséltem egy pasasról, aki árulkodott, meg egy fehér ruhás nőröl...:D:D Mindegy
Szóval az a vén ronda pasi jött tegnap is. Nem is újság kell neki, hanem a fehér műanyag kötegelő. Még a kukából is kiveszi. Először a Zsuzsipáromhoz ment oda, majd jön hozzám... "Te, figyelj, mondok én neked valamit ha ráérsz majd"- "Na mondjad gyorsan"- Ráérsz most?- Rá, csak mondjad már...-és leggugoltam  újságot felvenni, ő meg mellém, tök közel, hogy: "fel akarlak téged szedni..." úgy pattantam fel, mint a rugó... "Hagyjál engem békén légyszives, menjél innen." ő meg tovább, még aggitált... Olyan dühös voltam...
Lehet, hogy gáz, de leírom: ha csak a kérést teszi föl, akkor csak röhögök rajta meg minden, de azzal, hogy baromira belejött a személyes terembe, úgy felhúzott...

Ennyi a mai bejegyzés, hosszú lett, meg személyes és részletes, remélem, azért érthető... :D:D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)