2011. június 14., kedd

Díjat kaptam!!!

Ez az első díjam!!! :))



Zsófi lepett meg vele!!! :))) Nagyon szépen köszönöm!!!! Olyan jól esik... :))))
Zsófival egymásra bukkantunk, és azóta ámulok rajta, hogy milyen finom sütiket csinál, milyen ügyes a keze, érdekes bejegyzést ír, na meg a pillecukros írása, az pláne nagyon "alapos" és egy kicsit vicces is volt! :)))

A díjra vonatkozó szabályok: 
1. Köszönd meg akitől kaptad.
2. Tedd ki a logót a blogra.
3. Linkeld be akitől kaptad.
4. Add tovább további hét blogosnak.
5. Linkeld be őket.
6. Hagyj náluk megjegyzést, értesítsd őket.
7. Árulj el magadról hét dolgot.
 
Én a következőknek küldöm:
Röfipingvinnek, mert nagyon különlegesek a makramés nyakláncai, nála láttam ilyet először.
Nusifülnek, mert nagyon gyönyörű porcelánokat tud festeni (és a gyurmázásban is perfekt!)
Feketepillangónak, mert olyan tortákat csinál, hogy tátva marad tőlük a szám...
Suzinak, mert nagyon gyönyörű táskákat, nesziket és tortákat készít!
Edinának, mert szép, és egészséges szappanokban utazik :).
Shushannának, mert imádom a bugyrait, a színeit, a mintáit!
Pankacsnak, mert gyönyörűek az ékszerei, és mert nagyon durva gyöngygallért tud készíteni... 

Zsófi írta: - Ilumilunak, mert nagyon kreatív, tehetséges, és imádom a lencsebogyóit.  :)  Köszönöm mégegyszer!!!

És most mondanom kell 7 dolgot magamról...

hű...

-A kedvenc italom a kefír (már magamnak készítem)
-Kedvenc ételeim a húsleves, a vadas, nagymamám töltött káposztája, grillezett zöldségek, húsok, és a saláták...
-Sissi a kedvenc történelmi személyem :)
-Szeretem az életrajzi regényeket, és azokat, amikben valami "egyenes utat" tudok felfedezni (egy család története, a főhős élete)-és nem szeretem a tájleíró könyveket... (bosszant az, hogy ha én mondjuk a folyó mellé képzelem a várost, esetleg később közli az író, hogy a folyótól 10 km-re volt a város... Értitek...)
-Vannak rejtett tudásaim... hegedű, furulya, gitár, francia, latin, vízilabdázás...
-Életem eddigi legjobb nyarán Olaszországban (Limone sul Garda-ban) voltam, szeretnék oda visszamenni egyszer!
-Nagy vágyam, hogy megtanuljak varrni, és legyen egy varrógépem! :)))

7 megjegyzés:

  1. Nagyon nagyon szépen köszönöm!!!
    Igazán jól esik hogy rám is gondoltál!!!:)

    VálaszTörlés
  2. nagyon szépen köszönöm :) aranyos vagy :)

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm! Érdekes ez a jelző a galléromra. :D
    Köszönöm, hogy rám gondoltál!

    VálaszTörlés
  4. Panka: olyan értelemben, hogy így ránézek, és arra gondolok, hogy azta, mennyi szín, csavarás, sor, meg pikó, ez hatalmas munka lehetett!! :))

    VálaszTörlés
  5. Köszönöm szépen! Drága vagy hogy rám is gondoltál:)
    szép napot Neked!

    VálaszTörlés
  6. Hogy Te milyen kedves vagy!!! Köszönöm szépen! :)

    VálaszTörlés
  7. nagyon szépen köszönöm :)(: annak ellenére, hogy mostanában milyen inaktív vagyok :(

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy leírod! :)