2011. szeptember 26., hétfő

Jól megmondom a magamét...

Egyik ismerősöm FB. bejegyzésére.
"Múlt hét. Kb. 18 éves tinilány strandpapucsban, miniszoknyában, kivágott felsőben, micisapkával a fején fagyira csorgatva a nyálát flangál a belvárosi ferences templomban. Igaz, hogy külföldi volt, de hogy lehet valaki ekkora tahó?! Egyszerűen nem értem..." és egy kommentben: "Csak azért osztom ezt itt meg, mert lelkiismeret-furdalásom van, hogy nem kergettem ki ostorral..."   ......
Komolyan mondom... Nem szeretem azokat az embereket, akik ilyen okoskodók, akik ennyire nem gondolnak arra, hogy a másik talán nem direkt csinálja... Miért, Ő tudná, hogyan illik viselkedni, milyen ruhában illik bemenni egy Gkat, iszlám, hindu templomba? És ha szegény csajnál nem volt a 40 celsius fokban pulóver? Van azért a tiszteletlenségnek más fajtája is... Mondjuk, ha úgy mész be Isten házába, hogy bűnös vagy, és nem érdekel, vagy nem figyelsz a misére... Talán túl liberális vagyok? Nem hiszem. Egyszerűen csak nem várom el egy turistától a hőségben, hogy hosszúnadrágban és pólóban legyen arra a 4 percre (pláne, ha nem is vallásos, és gőze sincs róla, ott mi illik...), amíg megnéz pár festményt. Igen, a fagyit utána is megvehette volna. De most komolyan... ne ezen akadjunk már ki!!!! És ne így!!!
Ráadásul ez a srác már rég óta dühít, mert pl.: olyan fajta, akinek még a szemüveg-lencséje is Nagy Magyarország alakú. Értitek. És megteszi, hogy egy banketti vacsorából is nemzeti kérdést csinál, azzal, hogy 5 db. halat javasol rá. Ez tök szép, meg egészséges, meg magyar, csak... áhh. (és hol itt a "menü"?)Ez olyan javaslat, amit az oszttársak egy perc alatt leszavaznak, jogosan. Nem azért, mert a hal unalmas, vagy mert nem szeretik, hanem mert olyasvalaki javasolja, aki "nem eszi meg a marhahúst azért, mert az más országban népszerű"-sarkítva, de ilyen. És mert egy banketten másra vágyik az ember...vagyis, ez így nem igaz, csak magamra értem: nálunk havonta van hal, de még soha nem ettem besameles csirkét (etc.) szóval lehet, hogy ezt választanám. Értitek...? A miénken nem volt "bármit ehetsz", de választhattunk kétféle menüből, és magyaros volt, meg modern meg minden jó, attól még, hogy nem halat ettünk hallal.
Lehet, hogy én is hülye vagyok, mert ezen gondolkodom. De kiváltja a masszív ellenszenvem az a gyerek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)