2011. december 2., péntek

Nyereményem :)

Ma érkezett meg!!! Kedves Katha, nagyon köszönöm!!!!!! :)))))))

Juuuuuj, ha tudnááátok... Kaptam egy virág alakú kutyás kis párnát-díszt, egy édes pici katicás tokban 8 hímzőfonalat, gyönyörű színekkel, és egy magyar cég gyártja őket -ez külön öröm-, meg egy pihepuha hatalmas gombolyag fonalat... úgy belefeküdnék... Szerintem kötök belőle egy sálat. A legtöbb bolti fonal még ha pamut meg puha is, valahogy mindig szúr. Ilyet még nem láttam, mint ez... és persze kék!!!!

Én nagyon boldog vagyok, és még egyszer köszönöm!!!! Remélem, azért lesz még varrótanfolyam-képzés, és részt tudsz venni rajta! :)

Ez a kutyusos anyag különösen tetszik!! :)


1 megjegyzés:

  1. örülök, hogy örülsz :) én köszönöm h játszottál velem és a türelmed :)

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy leírod! :)