2011. május 4., szerda

Az úgy volt, hogy...

Anyukám osztályában vendég voltam egy kis időre, és az egyik tanítványa, Ági, nagyon a szívemhez nőtt. Szőke gombahajú kislány, szemüveggel, jókedvvel, és olyan szépen beszél... "Én úgy gondolom, hogy az azt jelenti, még azt szerettem volna kérdezni..." de nem ilyen koravénen, hanem... nagyszerűen! :) (Apukája rádiós bemondó)
Áginak nagyon tetszett a lila lencsés bogyó. Úgy döntöttem, hogy "csinálok" neki egy pirosat, mert van egy gyönyörű piros kabátkája. A Naplementés láncot szétszedtem, és a piros bogyót felturbóztam golyókkal, gyöngyökkel, egy napernyős lógóval és egy szívecskével. :) Remélem, örülni fog majd neki a kislány!


5 megjegyzés:

  1. Hát ez nagyon kedves ötlet Tőled...és biztosan fog a picilány örülni!

    VálaszTörlés
  2. De szép. Biztos örülni fog neki, ennek mindenki örülne.

    VálaszTörlés
  3. Köszönöm :) Majd beszámolok róla! :D

    VálaszTörlés
  4. Igazán jól sikerült a turbó édes:)!!!

    VálaszTörlés

Köszönöm, hogy leírod! :)