2011. május 26., csütörtök

Mindennapi bosszúságaim...

...-kezdjük a ma/minden reggellel. A Feri vagy késve érkezik, vagy MINDIG elmegy mosdóba. Nem tudom, hogy wc vagy csak kézmosás, de bármelyik is, nagyon idegesítő. Mindenki kibírja azt a 1 1/2 - 2 órát, mindenkinek fekete tintás lesz a keze, de nem megy el ezt lemosni munkaidő vége előtt. Vannak kivételek, tudom! Soha nem vesz sapkát, mert zavarja. Mindenkinek kényelmetlen, szar, büdös, blabla, de ez kötelező, így hordani kell!!!
Miért nem érti meg ezeket???
Meglátja a címlapot, már kezdi is a nyafogást, szidja a kormányt---
De ha a nyugdíjról van szó, és megkérdeztem volna tőle, hogy hány gyereket akar, 80%, hogy nem 3-at mondott volna. És hogy 30 éves kora alatt...
-az is idegesít, hogy az országban minden dolgozó azt szeretné, ha az ő területét javítanák meg először. Mindenki magának akarja a legtöbb figyelmet, senki nem enged, nem türelmes, tüntet, fenyeget, hisztizik... Tűzoltók, orvosok, hivatalnokok, tanárok... Ez tök érthető, hogy AKARJUK, de legyünk már kicsit nyugodtabbak... Szegény medikusok már millió éve kérik a több fizetést-nagyon jogosan-, de pl. az ápolók??? Ha mi-ők elkezdenénk tüntetni?? Kicsit azt érzem, hogy sokaknak az eü. csak a dokikat jelenti. Jött egy kérdőív a sulimból, mindenfélét néztek, végül megkérdezték, hogy szerintem mennyi most egy szülésznő fizetése (120e), és mennyit szeretnék én kapni (180e). Beírtam ezeket, elküldtem. -volna, ha... vmi nem volt jó. Biztos betűvel kellett volna beírnom a számokat/ft/Ft/forint... próbálkoztam... Végül kisült, hogy a legnagyobb összeg, amit elfogad: 80e és 130e. Ugye ez csak vicc, és elrontották a programozást...??? :S:S

Mi van még...?

Na mindegy, szóval idegesít ez az idegesség, a türelmetlenség, hogy 8 év alatt mindent tönkretettek, és most azt várjuk, hogy 1 év után minden menni fog...
-Ja, meg a BKV... Szerintetek hány embernek van jegye/bérlete a 99-es buszon? Ha oda feljönne egy ellenőr, sztem nem úszná meg ép bőrrel. Na, vajon miért, KIK miatt nem jön?? És ez a metrós ügy... 30-40 éves kocsik... évekkel ezelőtt le kellett volna cserélni őket...? És van terv arról, hogy majd megvesszük a svájciak(?) (szabályosan 12 év után kidobott) kocsijait? És ha a metrók, akkor ugye a buszok, a villamosok, én sajnálom azokat, akik fent ülnek, és látják a még ennél is több pénznyelést, és "nem tehetnek semmit"-kutya érzés lehet... :(

No ennyi... kidühöngtem magam, minden rendben. Jól esett leírni.
Kommentekkel óvatosan, nem szeretnék vitázni!! :)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)