2012. május 28., hétfő

Viszket a tenyerem...

Az újabb varrás iránt... Addig kínzott a fantáziám, amíg engedtem neki, és kibontottam egy régi készletet, "csak megnézem, minden benne van-e"... :) De így még nem jártam: jó, nem csináltam még rengeteg xszemes készletet, de nem kell nagy rutin ahhoz, hogy középen kezdd a varrást, én még az anyagon is le szoktam ellenőrizni, hogy nem csúszik-e nagyon félre majd, stb. Most azzal kezdődött, hogy a rajzon nem a közép volt megjelölve, hanem tőle jó 10-15 kockával arrébb... Most, ahogy írom gondolkodom, lehet, hogy ők a "keretezést" is beleszámolták? Leszámoltam azért a vásznon, és stimmel is, szóval az anyag közepére kezdtem a nem jó helyen "felezett" mintát. Így talán nem lesz baj... (?) Ez egy Lanarte kép, találkozott már valaki ilyennel? Ráadásul nem szimmetrikus a rajz, ő biztos a hiányt is beleszámolta. Okos, okos.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése

Köszönöm, hogy leírod! :)